Tuesday 6 May 2014

TERIMA KASIH ;-D

Assalammualaikum dan selamat er..malam dah kan?Pukul 8 dah kiran malam la kan, hehe..terima kasih sebab sudi singgah kat blog yang tak seberapa ni. Okay, straight to the point, saya ada benda nak cakap.

First, cite yang dipaparkan di sini IASU?! akan dihentikan terus selepas ini. Maksudnya, bab 30 yang di update tu adalah bab yang terakhir di blog ni. Bukan apa, bila survey blog2 lain, tak ramai yang letak baaaaaaanyak bab macam yang saya buat. Habis sangat pun dalan 22-25 macam tu..kiranya, saya tak kedekut la kan bagi sampaibab 30 :-p haha...

Untuk pengetahuan, ni adalah pertama kali saya 'tunjukkan' cite saya buat tatapan umum. Sebelum ni, novel saya yang pertama AD&Com langsung tak pernah ditunjukkan kepada sapa2(Blog pun takdak time tu, ngehehe). Sama juga untuk cite yang kedua MY MISS. Tapi bila sedar yang ramai penulis yang letak cite kat blog, saya pun terfikir nak buat benda yang sama. Bukannya nak tiru tapi bila dipikir2 balik, macam okay juga. Biar orang baca n bagi komen sebelum editor yang komen, haha..So, dari sini sebenarnya ada pro and con's la..bila dapat feedback yang okay, of coz I'm happy girl. Nak2 bila baca komen2 yang diberi tu disertakan dengan emosi, macam "Jahatlah dia ni"..tu pun dah cukup untuk saya..bila dapat komen yang tak best, tentu kita pun rasa tak best kan?Tapi so far, saya bersyukur sangat2..tak pernah lagi dapat komen yang negatif pasal cite IASU ni except bila dipublish di P2U(kat sana pun saya just hantar bab 1-3 je, hehe) ada sorang tu yang bagi komen pasal tajuk ni..tu je, yang lain-lain tak ada.

Last but not least, saya nak ucapkan terima kasih sangat2 for those yang sudi singgah, tak kisahlah jadi silent readers ke, tick@ tak kotak respons tu, dan terutamanya yang sudi tulis komen2..TERIMA KASIH TAU! Macam mana tak sayang korang kan kalau macam ni, huhu..(Sumpah, tak bodek;-D ) Doa2 kanlah ada rezeki IASU ni untuk diterbitkan. sebenarnya tulis pun tak habis lagi, ada siiiiikit je lagi. Rasanya tu ja la kot..tq for spending ur time here..even tak ada entry baru untuk IASU, kalau korang komen kat mana2 post( kalau ada la), jangan ingat saya tak peduli ye..setiap komen amat dihargai!Nak tau betul ke tak, ce komen...hehe..Take care and assalammualaikum, luv u all!!!





4 comments:

  1. nnt akak inform tau bila novel ni diterbitkan .. mesti ramai yg beli nnt :D

    ReplyDelete
  2. Insya Allah Nabilah..harap2 ada rezeki untuk diterbitkan. once dah confirm, akak akan inform ya;-) tq!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. peliklah..tak remove pun komen dari Yeo ni..by d way, saya tak sure lagi Yeo cite ni akan diterbitkan oleh publisher yang mana:-)

    ReplyDelete

EH, EH..ADA ORANG NAK BAGI KITA KOMEN?YEAYYY!!!