Friday 20 December 2013

LAGU, OK KE TAK?

Hai semuanya..pertama sekali terima kasih kepada yang sudi jalan2 kat blog saya ni, hehe..and again, tak kisahlah korang tinggalkan komen atau tak untuk cite Isteri aku, sleeping ugly?! tu kan..kalau boleh tinggalkan komen, lagi bagus,really2 appreciate that..

lagi satu, waktu blogwalking hari tu, 1 of peringatan yang diberi oleh senior2 di dalam dunia blog ni, jangan letak lagu kat blog kita. so, saya pun curious la, why, why, why?Rupa2nya 1 of the reason, untuk sapa2 yang guna broadband ke contohnya, limited pula kan, so bila nak loading tu lambat. limited pula, lagilah boring and marah gila kawan tu kan ;-) lagi 1, katanya, mengganggu fokus orang yang nak baca entry kat blog tu. nak2 pula, bila lagu tu autoplay tak boleh nak stop ke or pause. maksudnya jenis yang tak ada butang la untuk buat semua tu. tapi ada juga pendapat yang kata, ok je. ada lagu ni, blog tak boring sangat.dapat tambahkan mood sesebuah blog tu. ceria gitu ;-), hehe..

bila baru nak hias blog(baru2 ni je, hee),saya pun letak lagu kat blog ni. tapi dari jenis yang tak ada butang nak stop or pause(maklum, budak baru belajar so tak tau orang suka ke tak). bila baca entry nasihat dari senior tu, saya tukar ke SCM PLAYER. so, kalau korang tak suka lagu kenny g ni, just klik pause k..maklmlah, orang perempuan, suka hias2 ni, hee..sebenarnya kalau nak ikutkan nasihat senior tu, banyak lagi benda2 yang dia larang, contohnya widget2 yang cute ni pun kalau boleh elakkan. time nak loading nanti, lambat so takut orang pun menyampah dengan blog kita.

tapi rasanya, widget yang saya letak tak keterlaluan kut?Hehe..kalau dah semua tak boleh nak letak, macam boring la pulak kan..kalau ada widget ni, macam comey je...macam cantik je..;-)




No comments:

Post a Comment

EH, EH..ADA ORANG NAK BAGI KITA KOMEN?YEAYYY!!!